Choroby zwyrodnieniowe stawów: Przyczyny i terapie
propagowanie jest przynoszącą efekty odmianą nakłonienia klienta do zaciekawienia towarem, usługą albo logotypem. Promowanie i zachęcanie do zwrócenia uwagi na konkretny towar to reklama. ma być ona ukierunkowana jedynie na interesy określonej firmy – wypróbuj ANCHOR. Oznacza to, że produkując, a potem emitując krótki film promocyjny, można sobie pozwolić zachwalać, namawiać i przedstawiać towar swojej marki, nie porównując z takim samym wyrobem obcego producenta. Tak wyglądająca forma prezentacji jest zabroniona. Nie wolno prezentować marki konkurencyjnej w swojej reklamie, bez względu na to, czy chcemy wyłącznie o niej nadmienić, czy też, co jest nie etyczne oczernić konkurującą na rynku jednostkę gospodarczą bądź też jej produkt. wolno jednak użyć sformułowania o bezkonkurencyjności swojego wyrobu w stosunku do pozostałych, bez podania rzeczowych konkurentów. wyjaśniając to,wolno o własnym wyrobie twierdzić czy wypisywać, iż jest on najlepszy w branży, że jest numerem wiodącym, że jedynie ów towar spełni oczekiwania człowieka. Nie można tutaj odbiegać odprawdy, ale właśnie ta forma jest dozwolona.
1. Galeria
3. FAQ
4. Przejrzyj