Rola sztucznej inteligencji w diagnostyce chorób.
Reklama może być mocno powiązana z siecią internetową, a dokładniej, ze stronami internetowymi, na których zostanie umieszczona. Dostosowanie treści reklamy do zawartości strony, na której ona występuje jest powszechnym działaniem marketingowym w sieci. Jeżeli bywa ona w pewien sposób związana z informacją, jakiej poszukuje internauta w Internecie, jest możliwe, że zaciekawi się on przekazem tej reklamy. Taka promocja zwana jest reklamą kontekstową, jakiej jakimś z rodzajów jest reklama sponsorowana – ANCHOR. gdy internauta pisze ciekawiące go wyrażenie w wyszukiwarce, pojawiają się listy stron związanych ze słowem przewodnim, jak również reklama kontekstowa. jeśli kwota, jaka jest tu najważniejszym wymogiem na wyskoczenie reklamy, jest odpowiednia, to link do danej strony reklamującej będzie wyświetlony na górze listy witryn, które są rezultatem wyszukiwania. Tak więc na reklamę ową natrafiamy nieświadomie i prawdę mówiąc przez czysty przypadek, korzystając z wyszukiwarki w sieci albo natrafiając na pewien portal internetowy.
2. Sposoby na
3. Czytaj dalej
5. Link